Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Έλεος, δίνουν ¨προσωρινή¨ φορολογική ενημερότητα σε τέσσερεις ΠΑΕ !!!


Ξεκινάω λέγοντας ότι είμαι Άρης από την ημέρα που γεννήθηκα !!!
Δεν μπορώ όμως να μη βγω από τα ρούχα μου όταν
ακούω ότι τέσσερεις ΠΑΕ (ΑΕΚ, ΑΡΗΣ, ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και  ΟΦΗ) θα πάρουν προσωρινή ενημερότητα γιατί όπως είπε ο υπουργός Γιάννης Ιωαννίδης δεν πρέπει να λείψουν από το επόμενο πρωτάθλημα.
Όταν σκέφτομαι το άγχος που έχει φάει τα στομάχια μας για να μπορούμε κάθε μήνα να έχουμε στην οικογενειακή μας επιχείρηση φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, όσο σκέφτομαι το αρνητικό κλίμα στις αρμόδιες υπηρεσίας που δεν έχουν διάθεση για καμιά διευκόλυνση… Βγαίνω από τα ρούχα μου ! ! !
Πόσο ζώα είναι κάποιοι οπαδοί που είναι μούγκα για τις αδικίες σε βάρος του εαυτού τους, των οικογενειών τους ή των γειτόνων τους και από την άλλη κάνουν αγώνα για την ευνοϊκή μεταχείριση της ομάδας τους από το κράτος ! ! !
Ναι την αγαπάω την ομάδα αλλά αφού ως επιχείρηση απέτυχε ας γίνει ερασιτεχνική …ίσως είναι καλύτερα…
Αν σκεφτώ ότι ΑΕΚ και ΑΡΗΣ είχαν μπει και στο άρθρο 44 σβήνοντας χρέη, τότε η οργή μου ήταν μεγαλύτερη ! ! !
Ξέρω στεναχωρώ φίλους με τη στάση μου αλλά δεν μπορώ να πάω κόντρα στη λογική.
Ότι ισχύει για εμάς να ισχύει και για τις ΠΑΕ τέλος …
ΥΓ Να καταλάβει ο υπουργός ότι το πολιτικό κόστος θα είναι πιο μεγάλο για την αβάντα παρά για την χαριστική επιλογή …